Chcete sa stať hotelierom? Využite príležitosť a naštartujte hoteliersku kariéru!

Advertoriál
Hotelierska skupina Best Hotel Properties, a. s. (BHP), pripravila kampaň Staň sa hotelierom, aby prilákala nových ľudí a zároveň zlepšila imidž hotelierstva. Zaujíma vás, čo všetko ponúkajú hotelieri novým aj súčasným zamestnancom? Môžete zažiť radosť z kariérneho rastu, cestovať po hoteloch medzinárodnej hotelovej siete za zamestnanecké ceny, dokonca sa aj dočasne ubytovať. Nechýbajú ani mnohé ďalšie benefity, vďaka ktorým môžete objaviť vášeň pre hotelierstvo. Viac informácií o projekte sa dozviete v článku.

Kampaň Staň sa hotelierom láka nových ľudí do odvetvia hotelierstva
Počas pandémie opustilo toto odvetvie niekoľko tisíc zamestnancov, ktorí sa už nevrátili. V segmente gastra a hotelierstva podľa údajov Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) momentálne chýba približne dvetisíc hotelierov. „Rozhodli sme sa kampaňou Staň sa hotelierom prilákať v postpandemickom období nových ľudí a tiež zlepšiť meno hotelierstva. Chceme prostredníctvom príbehov našich súčasných zamestnancov ukázať, aká pekná a zmysluplná môže byť práca v tomto odvetví,“ vysvetľuje Branislav Babík, predseda predstavenstva BHP. Dodáva, že práve BHP je silná a stabilná spoločnosť, ktorá svojich zamestnancov podporovala aj v ťažkých časoch pandémie.

Šancu stať sa hotelierom môžu využiť i mladí ľudia bez praxe
Vítaní sú absolventi škôl, ale aj tí, ktorí si jednoducho hľadajú nové zamestnanie. „V kampani chceme záujemcom o prácu povedať, že ak majú chuť sa učiť, v hotelierstve môžu začať i bez akejkoľvek praxe. Vďaka nášmu programu rozvoja talentov, ktorý vedú profesionáli s bohatými skúsenosťami, môžu zažiť radosť z úspechu a z kariérneho rastu veľmi rýchlo,“ hovorí Ľubica Gubricová, HR riaditeľka Grand Hotela River Park a Sheraton Bratislava Hotel. Dodáva, že v hotelierstve je bežné začať ako čašník a postupne rokmi získavania skúseností sa prepracovať pokojne aj na pozíciu riaditeľa hotela.
Zámer kampane hodnotí pozitívne aj prezident AHRS, Marek Harbuľák: „Väčšina mladých ľudí získava svoje prvé pracovné skúsenosti práve v gastronómii a hotelierstve. Práca v medzinárodných hotelových spoločnostiach prináša navyše množstvo zážitkov, skúsenosti od profesionálov z rôznych kútov sveta, ale aj príležitosti, vďaka ktorým dokážu naštartovať svoju profesionálnu kariéru.“

Benefity pre hotelierov, ktoré stoja za to
Okrem kariérneho postupu však prácu hoteliera pre hotely skupiny BHP spríjemňujú aj ďalšie výhody. „Zamestnanci si môžu sami vybrať, aké výhody z benefitového programu budú využívať. Tento rok sme sa dokonca rozhodli zaviesť aj pomoc vo forme štartovacieho ubytovania na prvé tri mesiace, ktoré zabezpečíme uchádzačom nepochádzajúcim z miesta, kde budú vykonávať svoju prácu,“ dodáva Ľubica Gubricová. Prácu v hotelierstve spríjemňuje tiež možnosť cestovať do hotelov medzinárodnej hotelovej siete a ubytovať sa v nich za zamestnanecké ceny.

Do projektu Staň sa hotelierom sa v rámci skupiny BHP zapojili viaceré hotely. Ide o bratislavské hotely Grand Hotel River Park, Sheraton Bratislava Hotel, Crowne Plaza Bratislava, košický hotel DoubleTree by Hilton na čele s Petrom Dandárom, tatranský Grand Hotel Kempinski High Tatras s vynikajúcim šéfkuchárom Miroslavom Zamiškom a tiež prevádzkovateľ luxusných wellness ZION SPA LUXURY.
Súčasťou kampane pre hotelierov sú aj videá, v ktorých zamestnanci prezrádzajú, čo ich na práci v hotelierstve najviac baví. Nájdete ich TU.
Text: Best Hotel Properties, a. s. (BHP)
Fotografie: archív kavickari.sk
Článok vznikol v spolupráci s Best Hotel Properties, a. s. (BHP).