Pomocná ruka pre malé i väčšie podniky a ich skúsenosti

 Pomocná ruka pre malé i väčšie podniky a ich skúsenosti

Zvyšujúca sa digitalizácia je v súčasnosti citeľná v každom smere. Spája sa s lepšou výkonnosťou podnikov a zároveň otvára možnosti inovácií. HoReCa segment dostal posilu v podobe produktu DISH by METRO. Ide o najdostupnejšie riešenie na slovenskom trhu, ktoré spája možnosť vytvorenia vlastnej stránky, rezervačný a objednávkový systém. A to všetko jednoducho a bez nutnosti akýchkoľvek technických zručností. Tento strategický produkt je určený pre reštauračný i hotelový priemysel. Veľké i menšie podniky. Kaviareň v rušnej Bratislave i bistro na dedine. DISH je skrátka ideálnou voľbou pre každého, kto chce udržať krok s digitálnou dobou a zvyšovať prosperitu svojho podnikania. Aby sme však nehovorili do vetra, prinášame skúsenosti priamo od spokojných zákazníkov.

Web-objednávkový-rezervačný-systém-DISH-by-METRO
METRO vytvorilo spolu s Hospitality Digital strategický projekt na podporu gastro priemyslu. Ten spája nástroj na jednoduchú tvorbu vlastnej webovej stránky, prijímanie online rezervácií či objednávkový systém.

DISH by METRO je inovatívnym riešením pre malé i väčšie podniky

HoReCa segment si prešiel za posledné roky náročným obdobím. Majitelia gastronomických a hotelových prevádzok sa museli potýkať s mnohými komplikáciami. Protipandemické reštrikcie, vojna, energetická kríza – polien, ktoré im osud hádzal pod nohy, bolo veru dosť. Na scénu však prišlo METRO s produktom, ktorý chce pomôcť svojim zákazníkom. DISH by METRO je inteligentným digitálnym riešením pre všetky podniky v HoReCa segmente, ktorý vznikol vďaka spolupráci s nemeckým partnerom Hospitality Digital. 

I keď je DISH na Slovensku skôr nováčikom, v rámci gastro scény ide o hráča, ktorý dlhodobo skóruje aj v zahraničí. „Za všetky krajiny máme pokrytých viac ako 280 000 prevádzok, ktoré aktívne využívajú naše DISH nástroje,“ približuje Head of HoReCa Sales Force spoločnosti METRO Martin Záhradník. Všetky výhody a vlastnosti produktu DISH by METRO sme si predstavili už v predošlom článku. Tentoraz sa zameriame na prax a reálne skúsenosti majiteľov podnikov, ktorí tento produkt využívajú.

Objednávkový-systém-DISH-by-METRO

Objednávkový-systém-DISH-by-METRO
DISH Order je jedným z nástrojov strategického produktu DISH by METRO. Ide o nezávislý, inteligentný objednávkový systém na rozvoz alebo vyzdvihnutie objednávok.

Bratislavská kaviareň na rušnej ulici

Majiteľka podniku Cafe Urban, ktorý nájdete na frekventovanej Račianskej ulici v hlavnom meste, je spokojnou používateľkou a klientkou DISH by METRO. Keď spolu s manželom otvárali dvere svojej kaviarne, zvažovali založenie vlastnej webovej stránky. Hoci ju chceli, nemali potrebné vedomosti a skúsenosti. A tak bol tento pokus odsunutý bokom, pričom v rámci online priestoru využívali iba sociálne siete.

DISH-by-METRO-Cafe-Urban-Bratislava
„Doplnila som iba otváracie hodiny, prípadne to, čím sme zaujímaví – že sme dogfriendly, že sa tu dajú fajčiť IQOS cigarety, alebo to, že ponúkame okrem kávy aj raňajkové jedlá či v lete zmrzlinu,“ pochvaľuje si majiteľka Cafe Urban Martina Treščanská (vľavo) jednoduchú tvorbu webovej stránky vďaka DISH by METRO.

„Keď však prišla ponuka a bol mi tento produkt predstavaný, povedala som si, že je čas to využiť,“ vysvetľuje majiteľka Cafe Urban Martina Treščanská. Je si vedomá, že sociálne siete v prípade cieľavedomého zvyšovania návštevnosti nie sú postačujúce. „Ľudia sa napriek všetkému stále vracajú aj k webu. Nájdu tam na jednom mieste fotky, informácie, vedia si pozrieť, ako to tam vyzerá. Facebook a Instagram sú v podstate iba momentky zákazníkov. Webová stránka je však o samotnej firme a podniku,“ dopĺňa. 

Cafe-Urban-DISH-by-METRO
Bezplatnú technickú podporu a poradenstvo pre všetky produkty DISH od odborníkov spoločnosti METRO, ktorí prídu a pomôžu kedykoľvek, si pochvaľujú aj majitelia Cafe Urban.

Zacielené aj na menšie prevádzky s potenciálom

Bistrô u Donatky nájdete v centre obce Bernolákovo. Malé, milé, útulné. Mladá a zároveň cieľavedomá majiteľka Veronika Donáthova nezaháľala a s vidinou palacinkárne sa už v mladom veku odhodlala na odvážny krok. Pôvodný zámer konceptu palacinkárne neskôr prerástol do bistra so širšou ponukou, ktoré ponúka sladké i slané potešenia od skorého rána až do večera. To, že DISH je skvelou voľbou nielen pre veľké prevádzky, ako by sa mnohým na prvý pohľad mohlo zdať, potvrdzujú aj slová Veroniky: „Web stránku vytvorenú pomocou DISH by METRO som sa rozhodla používať na základe odporúčania od obchodnej zástupkyne. Najskôr som sa tejto myšlienke bránila, keďže som si myslela, že nie sme taká veľká prevádzka, aby sme potrebovali web. Po dôslednom zvážení som sa nakoniec rozhodla, že webstránku vyskúšam.“

Bistrô-u-Donatky-palacinkáreň-Bernolákovo-DISH-by-METRO
Aj Veronika Donáthová s jej malým bistrom nachádzajúcim sa v obci je príkladom toho, že DISH by METRO je produkt určený pre gastro a hotelové podniky všetkých veľkostí a zameraní.

Umelá inteligencia to spraví za vás

Ako sme spomínali vyššie, tvorba web stránky pomocou DISH by METRO je naozaj jednoduchá. A práve tento atribút bol jednoznačnou odpoveďou majiteľky Bistrô u Donatky, keď sme sa jej spýtali, čo v rámci využívania produktu najviac oceňuje: „Pri vytváraní webu som ocenila najmä prehľadnosť, intuitívnosť a rýchlosť pri nahrávaní novej ponuky či aktualizácii údajov. S odstupom času môžem povedať, že rozhodnutie vytvoriť si web bolo správne. I keď som najprv vzhľadom k našej veľkosti váhala.“

Bistrô-u-Donatky-palacinkáreň-Bernolákovo-DISH-by-METRO
Nepotrebujete žiadne technické zručnosti, ani nadanie na tvorbu textov. DISH by METRO má intuitívne, jednoduché ovládanie a o texty sa postará umelá inteligencia.

Aj pani Treščanská z Café Urban najviac oceňujeme práve jednoduchosť: „Presvedčilo ma, že je to user friendly. A to aj preto, že som nemusela písať texty, keďže umelá inteligencia ich vytvorila sama. Stačilo zadať základné údaje. Naozaj som nemusela urobiť nič,“ odpovedá suverénne. DISH je skutočne jednoduchý, intuitívny a navyše ponúka bezplatnú podporu pre všetkých svojich klientov. „Je to naozaj veľmi easy, nepotrebujem nikoho externého a mám neustálu podporu priamo od spoločnosti METRO. Keď niečo treba upraviť a ja sa k tomu neviem dostať, vieme to robiť aj na diaľku, to je úplne super. A za výborný poplatok,“ približuje jednoduchosť využívania pani Treščanská.

Web-objednávkový-rezervačný-systém-DISH-by-METRO
Ide o jednoduché, intuitívne a cenovo veľmi výhodné riešenie na podporu gastronomického a hotelového odvetvia.

DISH by METRO a nástroje využité naplno

Martina Treščanská je taktiež spokojnou klientkou a plánuje využívať aj rezervačný systém, ktorý im pomôže zefektívniť služby a zvýšiť prehľadnosť a plynulosť obsluhy, keďže s príchodom krajšieho počasia nesmie chýbať ani terasa, ktorá spríjemní každé posedenie. 

Martin Záhradník-DISH-by-METRO
Head of HoReCa Sales Force spoločnosti METRO Martin Záhradník: „Pracujeme pre našich zákazníkov a snažíme sa im poskytnúť najlepší zákaznícky zážitok. Aj vďaka tomu sme v rámci slovenského HoReCa trhu dlhodobo jednotkou. Neustále však pracujeme na tom, aby sme mali našim zákazníkom stále čo ponúknuť. Ako napríklad digitálne riešenia.“

Podľa Martina Záhradníka je v dnešnej dobe potrebná čo najväčšia transformácia smerom k digitalizácii: „V rámci rezervácií vo vyspelých krajinách chodia rezervácie stolov každých 5 sekúnd. U nás je tento trend trošku pomalší. No postupne smerujeme k tomu, že si učíme svojich zákazníkov, aby nástroj na rezervácie stolov taktiež využívali.“

Bistrô-u-Donatky-palacinkáreň-Bernolákovo-DISH-by-METRO
Ako by zhrnula doterajšie dojmy Veronika Donáthová? „Momentálne používam web už viac ako dva roky a je to naozaj skvelý nástroj ako mať všetky informácie, ktoré zákazník hľadá, na jednom mieste – od otváracích hodín cez ponuku, fotky až po kontakt na prevádzku.“

DISH je strategickým produktom, ktorý združuje nástroje ako jednoduchá tvorba web stránky, online objednávkový web shop pre donáškovú službu či rezervačný systém. Ponúka však aj ďalšie výhody, a to napríklad umelú inteligenciu, čiže automatickú tvorbu textov a aj následné aktualizácie. To zvyšuje viditeľnosti na Googli, čo je v dnešnej dobe dôležitým aspektom. Výhodou je aj prepojenie stránky s Google Moja firma. Nápomocnosť tohto produktu s potenciálom výstižne zhrnul Martin Záhradník: „Je to jednoduché – tým, že ste viditeľní v online svete, máte možnosť získať viac zákazníkov a navýšiť tak ziskovosť vášho podniku.“

Martin Záhradník-DISH-by-METRO
Prečo sa METRO rozhodlo rozšíriť trh o produkt, akým je DISH? Aj tu platí podla Martina Záhradníka jednoduchá matematika: „Ak budú fungovať naši zákazníci, budeme fungovať aj my.“

Text a foto: Dominika Noskovičová

Zdieľajte článok na sociálnych sieťach

Dominika Noskovičová

http://www.kavickari.sk

Tvor tvorivý s vášňou k písaniu, foteniu a iným kreatívnym aktivitám. Svoje študijné kroky smerovala k štúdiu divadelných, filmových a mediálnych vied na Viedenskej univerzite. A vďaka Kávičkárom mohla tieto svoje vášne spojiť s ďalším pôžitkom, akým je kvalitná káva. Inšpiráciu a múzu hľadá vo všedných veciach. Svet rada objavuje cez hľadáčik fotoaparátu, zaznamenáva s perom v ruke a vychutnáva s kvalitnou kávou v ruke. Ako každá žena a mama sa točí v nekonečnom kolotoči. Preto vyhľadáva činnosti, ktoré ju bavia a napĺňajú. Na Kávičkári.sk má Dominika na starosti najmä sekciu "Pražiarne", ktorej dodáva jej osobitý ráz a vzhľad. Ako autorka románu však svoju kreatívnu dušu potešuje aj tvorbou rozhovorov, či iných článkov na našom portáli.

Zobraziť všetky články autora >

Odporúčané články