Projekt ŠŤAVA do HORECA spúšťa prvý Veľký HORECA prieskum na Slovensku

 Projekt ŠŤAVA do HORECA spúšťa prvý Veľký HORECA prieskum na Slovensku
Advertoriál

HORECA segment na Slovensku stojí už niekoľko rokov pred mnohými výzvami a problémami. Projekt ŠŤAVA do HORECA však sľubuje „Šťavnatú revolúciu“. Vďaka nej sa aj váš hotel môže zmeniť na miesto, kam sa hostia radi vracajú. Veľký HORECA prieskum je jedinečnou príležitosťou pre slovenské ubytovacie zariadenia získať pomoc na mieru priamo od špičkových odborníkov. Ak chcete vedieť viac, v článku nájdete všetky informácie.

ŠŤAVA do HORECA, Iveta Hrabovská
Projekt ŠŤAVA do HORECA má za úlohu doslova zošťavnatiť pobyt hosťa v ubytovacom zariadení. A to všetko môže vyladiť na vyššiu úroveň ŠŤAVA cez Gentlejam a/alebo ŠŤAVA cez odborníkov, ktorí sú benefitom projektu. Výber je na vás. 🙂 Zážitkovosť, ako hlavný pilier projektu, popretkáva celý pobyt hosťa – od recepcie, hotelovej izby, lobby baru, reštaurácie cez raňajky až po zážitkové ochutnávky pre firemnú klientelu. Jednoducho ŠŤAVA do HORECA môže aj vaše zariadenie zmeniť na nepoznanie.

Kto stojí za prieskumom?

Realizátorom Veľkého HORECA prieskumu je ŠŤAVA do HORECA. Za nápadom na ŠŤAVU do HORECA stojí Iveta Hrabovská, ktorá na trh priniesla Gentlejam – džem s prémiovým alkoholom. „Vždy som túžila, aby mal Gentlejam presah aj do HORECA segmentu a aby tento produkt pomáhal. A tak vznikol projekt ŠŤAVA do HORECA. Jeho cieľom je na jednej strane umiestniť Gentlejam nenásilne do rôznych častí hotela a na druhej strane vďaka našim odborníkom pomôcť zlepšiť úroveň služieb v danom zariadení,“ prezradila v našom nedávnom rozhovore Iveta.

Dnes so svojím niekoľkočlenným tímom spúšťa Veľký HORECA prieskum, ktorý má identifikovať najpálčivejšie problémy a potreby hotelierov na Slovensku. Veria, že prinesie dôležité dáta, na základe ktorých budú ponúkať hotelierom relevantné riešenia.

ŠŤAVA do HORECA
Prvý zážitok môže hosťa prekvapiť už na recepcii – keď sa k perfektne zaškolenému personálu pridá welcome finger food vyladený konkrétnym Gentlejamom.

Projekt ŠŤAVA do HORECA je určený pre všetky typy zariadení, ktoré chcú posunúť svoje služby na vyššiu úroveň a chcú byť niekoľko krokov vpred. Úlohou projektu je dodávať dôveryhodných odborníkov, podporovať mladé talenty a zvyšovať povedomie prostredníctvom veľmi sofistikovaných marketingových aktivít.

Odborným garantom Veľkého HORECA prieskumu je Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska. Partneri Veľkého HORECA prieskumu sú časopis HOTELIER, EHM a my, Kávičkári. 😊

Pre koho je určený Veľký HORECA prieskum?

Prieskum je určený riaditeľom, majiteľom, personalistom, revenue a F&B manažérom či marketérom ubytovacích zariadení na Slovensku. Otázky prieskumu sa zameriavajú na oblasti HR – nábor a práca so zamestnancami, revenue manažment, marketing, obchod, etiketa či gastronómia.

ŠŤAVA do HORECA
Château Gbeľany sa stalo pilotným hotelom, v ktorom nájdete ŠŤAVU do HORECA.

Aké sú ciele Veľkého HORECA prieskumu?

Projekt ŠŤAVA do HORECA spúšťa Veľký HORECA prieskum, ktorého výsledky pomôžu tímu lepšie pochopiť ťažkosti slovenských hotelierov. Ako to sami interne nazývajú – zistia, kde hotelierov „tlačí topánka“. Na základe zistení vyplývajúcich z prieskumu bude tím ŠŤAVA do HORECA vytvárať odborné články a relevantný obsah zameraný na praktické riešenia pre jednotlivé zariadenia. Výsledky sa dostanú k tým najpovolanejším v našej krajine. Cieľom tímu ŠŤAVA do HORECA bude spoločne pomáhať hotelierom optimalizovať ich služby a zvýšiť ziskovosť.

ŠŤAVA do HORECA
Hosť sa môže stretnúť so ŠŤAVOU aj v reštaurácii vášho ubytovacieho zariadenia. Vďaka špeciálne vytvoreným jedlám s Gentlejamom môže vzniknúť ŠŤAVNATÁ časť àla carte menu, ktorá obsahuje jedlo/á s Gentlejamom.

V roku 2025 plánujú pod záštitou ŠŤAVA do HORECA spustiť nadáciu na podporu mladých talentov, študentov a rôznych organizácií, ktorých cieľom je zlepšiť prostredie v HORECA segmente. Rôznymi spôsobmi (nielen finančne, ale aj materiálne a edukačne) podporia školy, súťaže, organizácie a projekty, ktorých cieľom je zlepšenie prostredia v oblasti gastronómie a hotelierstva. „Chceme mladým pripraviť také podmienky, aby ostali pracovať na Slovensku a cítili podporu. Vytvorili sme výbornú stratégiu a chceme našim – ako ich volám –, spriazneným šťavnatým hotelom 😊 dodávať tieto mladé talenty,“ priblížila budúcoročné plány Iveta Hrabovská.

Veľký HORECA prieskum – zapojte sa a staňte sa súčasťou Šťavnatej revolúcie s projektom ŠŤAVA do HORECA!

Prieskum je jedinečnou príležitosťou pre slovenské ubytovacie zariadenia získať pomoc na mieru priamo od špičkových odborníkov. Projekt ŠŤAVA do HORECA v kooperácii s ubytovacími zariadeniami môže pozdvihnúť úroveň HORECA segmentu na Slovensku, zvyšovať kvalitu služieb a vytvárať nezabudnuteľné zážitky pre hotelových hostí, na ktoré budú ešte dlho spomínať.

ŠŤAVA do HORECA
Projektu ŠŤAVA do HORECA nejde o to, aby hotel odoberal Gentlejam v čo najväčšej miere. Chcú, aby hosť dostal viac ako len produkt.

Ak po prečítaní týchto riadkov máte pocit, že potrebujete „ŠŤAVU“ do vášho zariadenia, alebo poznáte niekoho, kto by mohol nejakým spôsobom prispieť do Veľkého HORECA prieskumu, neváhajte a staňte sa súčasťou Šťavnatej revolúcie, ktorá zmení váš hotel na miesto, kam sa budú hostia znovu a radi vracať!

 

Viac o projekte ŠŤAVA do HORECA nájdete aj na oficiálnom webe.

Text: Katarína Kántorová, ŠŤAVA do HORECA

Fotografie: archív Iveta Hrabovská

Zdieľajte článok na sociálnych sieťach

Katka Kántorová

Zanietená jazyková redaktorka, ktorej hlavnou pracovnou náplňou je mať oči na stopkách, len čo sa na obzore objaví nejaká chybička. Od štúdia na vysokej škole až dodnes prešla rôznymi redakčnými profesiami, no s určitosťou vie, že okrem korigovania sa v živote nezaobíde ani bez písania. A, samozrejme, bez dobrej kávy a milej mačacej spoločníčky Ellie.

Zobraziť všetky články autora >

Odporúčané články