Predstavujeme vám Gentlejam – džem zladený s prémiovým alkoholom

 Predstavujeme vám Gentlejam – džem zladený s prémiovým alkoholom
advertoriál

Tento príbeh určite zaujme všetkých, ktorí premýšľajú, či začať podnikať a počúvať svoj šiesty zmysel. Celý príbeh značky Gentlejam sa začal v jeden príjemný jarný večer, keď si zakladatelia značky, manželia Hrabovskí, sadli k fľaši vína. „V živote mám tendenciu počúvať svoj šiesty zmysel a pri nápade na Gentlejam mnou prešli zimomriavky a vedela som, že svoj nápad budem musieť zrealizovať,“ ozrejmuje zrod značky Iveta Hrabovská. A tak sa s manželom pustili do vlastného biznisu, ktorí je pre nich viac ako len prácou – je to srdcovka.

Gentlejam
Príbeh značky Gentlejam, za ktorou stoja manželia Hrabovskí, sa začal pri fľaši vína a pokračuje pri krásnych fľašiach džemu s prémiovým alkoholom. Gentlejam džemy už niekoľko rokov fungujú ako originálne gastronomické darčeky.

V Gentlejam fungujú ako ozubené kolieska

Kým Iveta je skôr idealista, rojko a kreatívec, jej manžel Matej je realista, ktorého zaujímajú výsledky a čísla. Iveta kedysi pracovala vo sfére marketingu a médií, takže už na druhý deň svoju myšlienku na džem s prémiovým alkoholom ďalej rozvíjala a vymýšľala názov. Písala si na papier spojenia, ktoré sa jej v hlave vynárali a asociovali tento špecifický produkt. Nakoniec si predstavila cieľového zákazníka – džentlmena s koženou taškou, ktorý nesie džem ako firemný darček obchodnému partnerovi – a bolo to! Gentlejam.

Matej zasa pragmaticky riešil, akú má nápad perspektívu. Po zvážení všetkých pre a proti Gentlejam dostal „zelenú“. A manželia si v biznise našli svoje miesto, v ktorom sa cítia komfortne. Iveta má na starosti všetko, čo ľudia vidia – marketing a je hlavou obchodu. Matej sa zasa stará o ekonomiku firmy, výrobu, sklad a logistiku – čiže všetko, čo ľudia nevidia. No v konečnom dôsledku je hlavné, že do seba dokonale zapadajú ako ozubené kolieska. 😊

Gentlejam
Názov džemu hravo opisuje cieľového zákazníka – džentlmena s koženou taškou, ktorý nesie džem ako firemný darček obchodnému partnerovi. Gentlejam. 🙂

Spojenie sladkého ovocia a kvalitného alkoholu

Aby mal darčekový produkt pridanú hodnotu a oslovil cieľovú skupinu, musí spĺňať kvalitatívne aj estetické požiadavky. Gentlejam rozhodne zaujme. Základ tvorí prémiový alkohol, ktorý Gentlejam odlišuje od iných výrobcov džemov.

V ponuke nájdete napríklad jahodovo-rebarborový džem s whisky Jack Daniels, malinový džem s rozmarínom s kubánskym rumom alebo čučoriedkový džem so škoricou, s klinčekmi a portským vínom. Samé lahodné kombinácie, ktoré nepatria na chlieb alebo vianočku, no skvelo sa snúbia so slanými pokrmami – syrom, k teľaciemu kačaciemu či hovädziemu mäsu, sušeným šunkám či mäsovým paštétam. Správnu chuť totiž zažijete vtedy, ak bude Gentlejam príloha v štýle dipu alebo topingu.

Gentlejam
Gentlejam je jedinečné spojenie ovocia a prémiového alkoholu. Ak vás už omrzelo darovať blízkym len fľašu alkoholu v darčekovej taške, prekvapte ich kombináciou obľúbeného alkoholu s Gentlejamom.

(ne)konferencia Gastrolove 2024 už v predaji! Prvé informácie o tom, čo všetko vás tento rok čaká.

Čítať viac >

 

Hľadáte skvelý darčekový produkt? Stavte na Gentlejam

Zaujímavé hranaté hrubostenné fľaše, čierno-zlatý dizajn a prémiové balenia potešia každého. „Stavili sme na prémiový vzhľad produktov, ktoré na Slovensku nikto nemá, lebo sme sa chceli odlíšiť,“ vysvetľuje dôvody rebrandingu, ktorým značka v minulosti prešla, Iveta Hrabovská. Ponuka džemov Gentlejam v elegantnom šate je naozaj bohatá – na svoje si prídu milovníci kvalitného rumu, ginu, whisky, metaxy, ale aj vína či dokonca kávy. Áno, milí kávičkári, Baristova višňa obsahuje výberovú kávu a metaxu. 😊

Ďalej sú v ponuke Gentlejam omáčky s alkoholom – ideálne do kuchyne, keď chcete povýšiť vaše kulinárske umenie na vyššiu úroveň.
Naozaj výnimočným a originálnym darčekom sú aj darčekové balenia a sety, v ktorých nájdete rôzne kombinácie džemu a omáčok Gentlejam s alkoholom, so syrmi, s klobáskami či talianskymi delikatesami. Nechýbajú ani zážitkové darčekové poukazy v rôznych hodnotách, ak chcete darovať ozajstný gurmánsky zážitok, ale neviete, či sa trafíte do chuti obdarovaného. 😊

Gentlejam
„Stavili sme na prémiový vzhľad produktov, ktoré na Slovensku nikto nemá, lebo sme sa chceli odlíšiť,“ vysvetľuje Iveta Hrabovská.

Gentlejam v rukách šéfkuchárov

Produkty Gentlejam v roku 2020 očarili aj Spojené arabské emiráty v rámci EXPO DUBAI, kde značka reprezentovala Slovensko. Dokonca sa Gentlejam stal výnimočným darčekom politikov v rámci medzinárodných delegácií.

Za značkou stoja aj top šéfkuchári, ktorí produkty nielen používajú, ale podieľajú sa aj na tvorbe nových receptúr. Vlastne Gentlejam je natoľko jedinečný produkt, že nič podobné nikde inde nenájdete. Každá receptúra je absolútne jedinečná. „Ak som aj našla niečo, čo je iba trošku podobné môjmu nápadu, hodila som to do koša. Výroba nových produktov je veľmi špecifická, pričom nové receptúry už istý čas nechávame v rukách šéfkuchárov. Každý rok oslovíme troch šéfkuchárov, ktorí nám vytvoria vlastnú receptúru pod svojím vlastným menom,“ vysvetľuje zavádzanie nových chutí Gentlejam v podobe špeciálnych edícií Iveta Hrabovská.

Gentlejam
Nový projekt, ktorý opäť skrsol v hlave Ivety Hrabovskej, no je výsledkom celého tímu, má názov ŠŤAVA do HORECA. Môže osloviť všetky typy zariadení, ktoré chcú svoje služby posunúť na vyššiu úroveň.

Gentlejam predstavuje revolučný projekt ŠŤAVA do HORECA

„Vždy som túžila, aby mal Gentlejam presah aj do HoReCa segmentu a aby tento produkt pomáhal. A tak vznikol projekt ŠŤAVA do HORECA. Jeho cieľom je na jednej strane umiestniť Gentlejam nenásilne do rôznych častí hotela a na druhej strane vďaka našim odborníkom pomôcť zlepšiť úroveň služieb v danom zariadení. Chcem, aby bol tento projekt vnímaný s presahom. Prosto so ŠŤAVOU ideme pomáhať HoReCa segmentu,“ hovorí Iveta o svojej ceste s produktom Gentlejam, ktorá jej bola podľa vlastných slov súdená.

A prečo práve názov ŠŤAVA do HORECA? „Lebo ideme ,zošťavnaťovať‘ pobyt hostí v hoteloch. Verím, že to bude mať taký úspech ako Gentlejam. Projekt je nastavený na niekoľko rokov. V prvom kroku sa zameriame na hotely, v druhom na kaviarne, v treťom na reštaurácie,“ vysvetľuje Iveta Hrabovská. ŠŤAVA do HORECA môže osloviť všetky typy zariadení, ktoré chcú svoje služby posunúť na vyššiu úroveň. Predovšetkým však cieli na 4- a 5-hviezdičkové hotely, rezorty, reštaurácie vyššieho štandardu a následne na ostatné zariadenia, hotely a penzióny.

Gentlejam
Do projektu ŠŤAVA do HORECA bude podprahovo vstupovať aj Gentlejam, aby pozdvihol úroveň hotelov a postaral sa o výnimočný zážitok hostí.

Ambície projektu ŠŤAVA do HORECA

V skratke bude mať produkt Gentlejam v rámci projektu ŠŤAVA do HORECA presah do rôznych častí hotela – od recepcie cez hotelovú izbu, lobby bar, reštauráciu, raňajky až po bonus – zážitkové ochutnávky. Hotelu bude zároveň k dispozícii tím odborníkov z rôznych oblastí, ktorí pozdvihnú kvalitu služieb hotelov. Nebude chýbať ani silná marketingová podpora hotela a neskôr je ambíciou projektu podpora mladých talentov, študentov a rôznych organizácií s cieľom zlepšiť prostredie v oblasti gastra a hotelierstva na Slovensku. Ako vraví iniciátorka myšlienky ŠŤAVA do HORECA Iveta Hrabovská: „Mala som zimomriavky, keď sme v tíme vyladili projekt ŠŤAVA do HORECA. Vedela som, že ním vytvoríme tak trošku revolúciu.“

Gentlejam nájdete aj na Facebooku, Instagrame a LinkedIne.

Fotografie: Gentlejam
Text: Katarína Kántorová

Zdieľajte článok na sociálnych sieťach

Katka Kántorová

Zanietená jazyková redaktorka, ktorej hlavnou pracovnou náplňou je mať oči na stopkách, len čo sa na obzore objaví nejaká chybička. Od štúdia na vysokej škole až dodnes prešla rôznymi redakčnými profesiami, no s určitosťou vie, že okrem korigovania sa v živote nezaobíde ani bez písania. A, samozrejme, bez dobrej kávy a milej mačacej spoločníčky Ellie.

Zobraziť všetky články autora >

Odporúčané články